top of page

Springbok neemt Duke & Grace over

Het Gentse digitale bureau Duke & Grace wordt onderdeel van Springbok. Samen met het recent overgenomen B Corp Make Sense ontstaat er een Springbok-hub in Gent, die geïntegreerd samenwerkt met de andere Springbok-vestigingen in België en Nederland. In totaal werken er nu 400 mensen.



Duke & Grace combineert digitaal, data en creativiteit voor het creëren van brand experiences. Het bureau werkt internationaal voor bekende merken zoals Barco en Netflix, maar ook voor lokale merken zoals Foodbag en Goed. “De visie van Springbok sluit naadloos aan bij de onze; we willen allebei werken aan duurzame groei voor merken en maatschappij”, aldus Bart De Waele, founder van Duke & Grace.


Sammy Colson, CEO van Springbok: “Duke & Grace heeft een stevige reputatie en een mooi klantenportfolio. Voor ons is dit de perfecte versterking van onze positie op de Belgische markt. Samen met het recent overgenomen B Corp agency Make Sense hebben we nu een stevige poot in Gent. Vanuit een sterke leiderspositie in onze thuismarkt werken we verder aan de internationalisering van Springbok.”

Als start van de lanceringscampagne verschenen zondagavond op iconsiche plaatsen en historisch gebouwen (zoals het Gravensteen, de Boekentoren, Sint Pietersplein en de Schapenstal) opvallende beeldprojecties met de teasing boodschap "A new era starts today", zodat het nieuws in Gent (en op sociale media) niet onopgemerkt voorbij ging.

9 views0 comments
bottom of page